Att från samma säng lyssna till samma regn

Kände att det va dags för nått nytt och då är det väl lika bra att börja om. Hade alldeles för mycket minnen på den andra. Nu har jag krypit ner i soffan med mitt underbara duntäcke, chips och dip. Har sovit hela kvällen, så kommer nog inte gå så hundra procentigt bra att somna nu. Idag åkte jag, mamma, Sandra och ungarna ner till Jädraås och firade Johanna som fyller 30 idag. Fick träffa mina underbara små sötisar och äta smörgåstårta, inte helt fel. Dock sov jag 50% av själva kalaset men det är jag tamefan värd. Nu vill jag ha nästa helg.

Vad jag bryr mig om nu
är att du kommer nära mig
Även om det är försent att älska
Dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0