I saw an angel, of that I'm sure





Min helg har vart helt underbar. Verkligen.

Fredag blev grillning och vin-mys hos Amanda. Kanske har gått bättre för mig än just då, men man måste göra misstag för att lära sig någonting här i livet.

Lördag blev solning hela dagen på Amandas baksida, käka massa gott och börja om igen lagom till avslutningen i Berggården. Blev en riktigt underbar impuls kväll som slutade i Gävle med endast 25:- i plånboken, hängde på Interpool, käkade på Mc Donalds (utan pengar), ge pengar till tamburin-tanten (trots att vi var i ekonomisk kris), träffa fina människor, kramas. Osv.

Idag har jag spenderat kvällen med Ellen och Elina. Eller jag har sovit. Men någon timme iallafall. Dom är väldigt vackra. Nu ligger dom och sover så jag ska väl krypa ner med dom med. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0