14. Då märker man att sin nya önskan är sin gångna verklighet


Min fina Elina kom och kramades med mig i torsdags, precis som jag ville. Vi skrattade. Vi grät. Vi va allmänt ful. Det är precis därför jag älskar henne. Igår åkte jag in och fikade med Matilda, min fina fina Matilda som jag saknat så mycket. På kvällen åkte jag Ellen och Anni och hälsade på Anna som fyller år idag. Vi drack vin, dansade, grät, skrattade, drack mer vin och kom hem runt 2. Ikväll ska vi bli rolig igen. Ellen har redan börjat.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Måste börja ses oftare stumpis! Kanske kan komma till Ockelbo nån helg;) Puss

2011-01-29 @ 16:35:08
URL: http://ktildiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0