Somliga säger "vi lever i evighet" fast döden är det sannaste som dom vet. Andra säger lycka finns i ett ögonblick fast dom aldrig hann ifatt det dom fick.



Jag vet att jag är sämst i hela världen på att uppdatera men jag orkar inte när min egna dator inte fungerar. Imorgon börjar skolan igen så hoppas jag kan få den lagad då. Min helg har i det stora hela bestått av bilma, Elina, mat och alkoholhaltiga drycker med trevliga människor. Bilden är från fredag hos Robin när jag försöker se arg ut. Och igår va jag i Bergby för första gången i mitt liv. Det hade sina stunder. Nu är jag helt slut som människa och ska sätta på nån skit konstig film att dö till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0