Berby-häng



Idag har jag namnsdag. Så jag hoppas att någon grattar mig. Särskilt dom jag tvingat att komma ihåg.

Har haft crazy shit dagar ute i Norrsundet med ett skönt gäng. Har kramats, promenerat, haft hockey-kik, käkat flottmat, mys-druckit, legat raklång 2 timmar konstant för att glo igenom hela idol 2004, dansat, rasslat, lagat tacos osv. Dom gör mig så fruktansvärt glad på något sätt.

Jag ligger efter nå förbannat i skolan just nu. Jag har ingen energi till det, finner ingen motivation att gå dit. Jag kanske behöver dagar att totalt släppa det. Kanske veckor. Eller kanske inte. I vilket fall, så är det JAG som får ta den smällen, ingen annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0