I don't mean to be rude, but tonight I'm fucking you



Har haft 3 riktigt bra dagar. Jag hat fått sommarlov, åkt brygga, solat, skrattat, fått sett min fina Martin och min vackra Amanda ta studenten, balkong-häng i Valbo, festat, träffat nya människor, träffat mysis, druckit vin med en vacker själ till halv fem bara för att se honom le så länge som möjligt, uppvaktat Amanda på sin studentmottagning, druckit massvis med gratis alkohol, käkat god mat, promenerat i regnet osv.

Idag är jag slut som artist. Får skylla mig själv. Ska krypa ner till en film med massa gott. Imorgon börjar sommarlovet på riktigt. Det kommer kännas tomt. Eller bra. På lördag är det 3 veckor till jag fyller 18. Sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0