I mitt sagoland finns du fortfarande kvar



Jag är så lycklig. Igår hade jag hur roligt som helst med min bästa, dock förstörde vädret en del men vi rockade bra nog ändå. Trummisen i ABCD gav mig hans trumpinne, hör av mig när jag slutat vara nöjd.

Just nu sitter jag i fina regniga huvudstaden med Amanda. Har spenderat största delen av dagen på Maximteatern för teve-inspelning med Ola Salo, Tove Styrke, Niklas Strömstedt osv. Riktigt nice. Ola va grym. Ingen skräll precis. Avrundade allt med grekisk mat och soff-häng. Imorgon är det hel-dag-på-stan-dag, ska få träffa Sebbe som jag inte träffat på flera år, sen går bussen hem 17.00. Impuls är bäst.

Införskaffade mig en iPhone vit idag. Med försäkring. Som täcker allt. Känns tryggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0