I really fucked it up this time, didn't I my dear?



Idag har jag fått träffat min sötis igen. Nästa vecka flyttar jag in hos honom i några dagar när han har huset för sig själv. Bara för att. Jag ska informera mina tjejer om det också. Att dom också ska flytta in där. Så dom vet om det. För jag menar, ska jag sitta själv ute på altan och dricka med Anders Göran och Ove? Njae.

I helgen är det marknad. Förra året ville jag inget annat.
Nästa helg ändå fyller jag 18 jävla år. 18 jävla år.
Helgen efter det är det lingbolyran (=dagsfylla)
Helgen efter det ska jag Amanda och Josse åka på kryssning. 42h. Oslagbart. Ohälsosamt.
Sen är hela Juli över.

20 dagar senare börjar jag skolan igen.
Och jag börjar sista året på gymnasiet.
Vad äckligt fort det går när man har det som finast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0